fredag 10 augusti 2012

Won't you be my solid ground.

Waves_by_parisetoile612-d59rzui_large
Du går inte att beskriva med ord
Du är det vackraste som finns med det vackraste namn jag hört
Du är så fantastisk och du är faktiskt smartare än jag 
Du kan räkna ut roten ur 310 när du är full (jag är seriöst imponerad)
men du bor på en ö som är så långt borta
och jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig
utan att se dig varje dag
Jag minns fortfarande den dagen, första gången jag såg dig 
jag visste att du var något speciellt
jag har aldrig riktigt trott på kärlek vid första ögonkastet, tänkt att det är bara för de ytliga
men nu förstår jag det
det går inte att förklara 
men man känner det inom sig på något sätt
När jag ser dig får jag svårt att andas
ditt namn är allt jag kan tänka på
allt jag kan drömma om
Och du har förändrat mig så mycket
du har gjort mig lycklig
du har räddat mig.
Jag satt på en buss och lyssnade på en låt
en låt som kanske var ganska sorgsen, men den handlade om kärlek
och jag tänkte på dig
och då såg jag dig, utanför bussfönstret där du gick genom regnet
du såg mig inte, men jag ritade ett leende på insidan av glaset.
Jag minns hur du satt bredvid mig och jag kände din värme genom jackan
hörde hur du andades 
såg hur du levde
hur du doftade
Jag kommer aldrig någonsin att glömma dig
och jag saknar dig redan efter en dag
hur ska jag klara mig en livstid?
utan dig.
Men jag tänker aldrig gå tillbaka till depressionen
jag har ett nytt liv nu, och jag tänker aldrig ge upp
jag kommer aldrig släppa dig
för jag kommer alltid vänta här
hos mig är du alltid välkommen
Tack för att du gav mig liv, även om du inte vet om det
Så älskar jag dig.
219879_3981157861417_1216435925_o_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Comments, remarks, assaults?