lördag 12 juni 2010

FILMKVÄLL

Igår var jag på filmkväll med klassen och efter det blev det övernattning. Filmen var ganska tråkig eftersom en viss person förstörde den genom att säga allt som skulle hända m.m. Men det var ganska mysigt efteråt för då hade vi frågor och jobbiga uppdrag, men eftersom jag går i en sådan mes-klass hände inte mycket. efter det gick de flesta men några satt kvar och de satt och masserade varandra. Fast jag hade så sjukt ont i huvudet att jag bara ville gå hem och sova. Men det gjorde jag inte. Istället stannade jag för att plågas. Några anledningar till detta var att jag inte kunde gå hem på grund av stormen. en annan var att jag inte hade mod nog att gå. FÖr det tredje orkade jag helt enkelt inte. så ja låg där och tvingades lyssna på deras jäkla tjat och skitsnack. jag vågade inte ens somna med risk för att de skulle snacka skit om mig. så nu är jag ganska trött och mina ögon svider som bara den.

YAY!! snart ska jag sova stående (precis som en häst)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Comments, remarks, assaults?